شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 31 مرداد 1401/ شماره 584
عناوین خبری امروز: بازگشت رقابت به معاملات پ پ و پی وی سی ها, اُفت پلکانی دلار نیمایی, صعود دلار آزاد به کانال 29 هزار تومان

بازگشت رقابت به معاملات پ پ و پی وی سی ها
در روز پایانی مرداد، کالاهای گروه پ پ و پی وی سی در بورس کالا معامله شدند و علی رغم پایان ماه و اتمام برخی سهمیه ها، رقابت ها همچون هفته گذشته و در بعضی از کالاها حتی افزایشی بود. پ پ های نساجی، امروز هم با رقابت هایی بین 1 تا 8 درصد معامله شدند. کالاهای پ پ شیمیایی نیز از 3 تا 20 درصد به 2 تا 27 درصد رقابت رسیدند. پی وی سی های S65 هم که هفته گذشته تا 2 درصد رقابت شده بودند، امروز ب 3 درصد رقابت، معامله شدند.

اُفت پلکانی دلار نیمایی
نیما هر چند آرام، اما در مسیر کاهش گام برمی دارد. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز به 26 هزار و 444 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 30 مرداد ماه 2 تومان کاهش یافت. میانگین روزانه نیز همچنان در محدوده 26 هزار و 400 تومان است. گویی نیما، منتظر اتمام فراز و فرود دلار آزاد و صرافی است تا بالاخره، راه خود را انتخاب کند.

صعود دلار آزاد به کانال 29 هزار تومان

دلار آزاد دوام زیادی در کانال 28 هزار تومان نداشت و امروز کانال 29 هزار تومان را پس گرفت. با 670 تومان افزایش نسبت به یکشنبه، هر دلار تا ساعت 15 عصر، 29 هزار و 630 تومان پیشنهاد می‌شد. به دنبال افزایش دلار آزاد، دلار صرافی هم بعد از نوسانات کاهشی، 1,155 تومان نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد و 28 هزار و 89 تومان قیمت گذاری شد.


جزر و مد قیمت های بازار

قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، کالاهای سنگین فیلم و سنگین تزریقی افزایشی و بین 100 تا 400 تومان رُشد داشتند. در مقابل، در گروه سبک خطی و سنگین بادی قیمت ها بین 100 تا 400 تومان کاهش را تجربه کردند. پ پ های نساجی امروز افزایشی بودند و 100 تا 700 تومان رُشد را رقم زدند. کالاهای پ پ شیمیایی نیز امروز یا بدون تغییر بودند یا حداکثر تا 1000 تومان افزایش را ثبت کردند. قیمت پت های بطری و کالاهای گروه پی وی سی امروز، ثابت بود.

شروع هفته برنت با 95 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 96 دلار به پایان رسانده بود، معاملات امروز و هفته جدید را با عقب نشینی به 95 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15.30 به 95 دلار و 99 سنت رسید.

کاهش 5 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران بعد از کاهش روز گذشته، امروز نیز کاهشی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 5 هزار و 417 واحد کاهش به 1 میلیون و 424 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟